maanantai 25. helmikuuta 2013

hum

Hmm mitäs nyt oon käyny syömäs ja Da Vinci museos ja ruokakaupas ja koulus ja katoin Oscareit (Jennifer Lawrence on jotenki tosi mahtava... oon kyl lähinnä imgurissa ja tumblrissa löytäny juttuu siitä) ja tänää sain keviniltä Game of Thrones - kirjan (sitä ennen oonki vähä aikaa saanu lueskella Opuleiusta ja Casanovaa rattoisasti) ja eipä kai muuta erikoista.
Täällä on ruokia jotka on myynnissä vaan tiettyinä vuodenaikoina ja tällä hetkellä syödään fanescaa jeee se on ihan superhyvää ! Tuollanen keitto, napsin kuvan intternetistä kun mulla ei itellä kuvaa oo, ja tätä myydään johonki pääsiäiseen saakka. 


 Mulla menee tunnit pikkusten kanssa oikeen kivasti (joskus mainitsin et mul on matikan tunnit 5-7v mukuloiden kaa avustajana, 6h viikossa), kaikki koulumme pienimmät moikkaa nimellä mua aina ku näkee mut jossain ja ne on vitsin ihania (suurimman osan ajasta).. :D
Mul on tulevaisuudes suunnitteilla juttuu lisää paikallisist ruuista ja myös musiikista, kuhan jaksan. Mitää ei oo tiedossa seuraavii parii päivii koska tuun olemaan aika tiiviisti GoT parissa.
hei ja missä mun greetings from finland ! ha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti