maanantai 15. huhtikuuta 2013

sähköposti hakkeroitu

tod näk jokanen sähköpostiosote mun yhteystiedoissa sai jotain linkkejä, ei kannata availla. (mulla on mun sähköposti takasin nyt.)

Nyt kun oon täällä, voisin lyhyesti kertoo et joskus kuukauden päästä meil on koulussa vaan kokeita joita mun ei tarvii tehä koska ne on valmistumisjuttuja (jos en kertonu nii päätin olla valmistumatta, olishan se ihan hauska ollu mut se maksais jonku kaks sataa ja siitä ei kuitenkaa niin kauheesti iloo olis mun "oikeiden" opiskelujen kannalta) nii mä käytän sen ajan käymäl paikoissa joihin en oo vielä ehtiny :) Oon vasta alustavii suunnitelmii tekemässä mut ainakin oon menossa Amazonille, Lojaan, Ibarra-Salinas - junareitin, ja rannalle ois kiva päästä uudestaa, kattoo jonku toisenki rannan, Esmeraldas taitaa olla yks suosituimpii.. Sit mul on pienempii mahd. paikkoi ja tällä viikolla alan laittaa suunnitelmat kasaan.
Mun paluupäivä on nyt 23.7. Koulu loppuu virallisesti 19.7.

Hei mut hyvää kevättä teille ja nauttikaa !

1 kommentti:

  1. Hei! Sinut on haastettu yhdentoista kysymyksen haasteeseen. Löydät haasteen osoitteesta http://ropettaja.blogspot.fi/2013/07/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista